وردپرس افزونه

نحوه افزودن داستان ها و فایل های صوتی به تصاویر در وردپرس

آیا شما خواستار افزودن داستان های صوتی به تصاویر خود در وردپرس هستید؟ شما به راحتی می توانید از افزونه معرفی شده برای افزودن داستان ها به عکس های خود استفاده کنید و یا به سادگی کتاب های داستان صوتی تصویری مبتنی بر وب تولید نمایید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Audio Story Image است. (برای اطلاعات بیشتر، به راهنمای گام به گام نصب یک افزونه وردپرس مراجعه کنید.)

پس از فعال سازی، باید مراحل ‘Media»Add New’ را طی کنید و  سپس، عکس و فایل صوتی ای که قصد افزودن آن را به عکس خود دارید را آپلود نمایید.

Upload New Media Page

پس از آپلود هر دو فایل، شما باید  در صفحه Media Library مراحل ‘Media»Library’  را طی کنید. سپس، برای مشاهده فایل های رسانه ای خود در یک لیست بر روی آیکون دیدن لیست کلیک کنید.

شما هم اکنون متوجه یک ستون جدید با برچسب ‘Audio Story’ می شوید. باید بر روی لینک ‘attach’ کلیک کنید.

Media Library Page

هم اکنون یک پاپ آپ بالا می آید که شما باید در آن فایل صوتی ای را که می خواهید به عکس خود ضمیمه کنید را انتخاب نمایید.

Pop Up Link to This Image to Audio file

پیش بروید و با کلیک بر روی دکمه ‘select’ ادامه دهید. این افزونه در حال حاضر، فایل صوتی و تصویر شما را به یکدیگر پیوند داده است.

Media Library 2 Page

حال که تصویر شما به فایل صوتیتان پیوند خورده است، شما می توانید آن را به هر پست یا صفحه وردپرسی ای که بخواهید اضافه کنید. برای افزودن تصویر مورد نظر به هر پست یا صفحه فقط کافی است در صفحه ‘Edit Post’ بر دکمه ‘Add Media’ مطابق شکل کلیک کنید.

Edit Post Page

این عملیات باعث می شود که پنجره پاپ آپ آپلود کننده رسانه بالا بیاید. شما باید فایل تصویری ای که آپلود کرده اید را انتخاب کنید و  آن را در یک پست وارد نمایید (دکمه ‘Insert into Post’ را کلیک کنید).

Insert Media Page

در صورت رضایت خاطر، می توانید تغییرات خود را ذخیره و یا منتشر کنید. سپس، برای دیدن تصویر داستانی صوتی خود بر روی دکمه پیش نمایش کلیک کنید.

Final Page

این افزونه یک آیکون صدای کوچک در بالای گوشه بالا سمت چپ تصویر اضافه می کند که با کلیک بر روی آن فایل صوتی ضمیمه تصویر پخش می شود.

امیدوار هستیم که این مقاله به شما در یادگیری چگونگی افزودن فایل ها یا داستان های صوتی به تصاویر در وردپرس کمک کرده باشد.

این مقاله برگرفته از آدرس اینترنتی زیر است:

http://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-audio-stories-to-images-in-wordpress/

درباره نویسنده

یک وب

یک‌وب ، تنها یک وب نیست

دیدگاهتون رو ارسال کنید