وردپرس پوسته وردپرس

قالب وردپرس Freesia Empire

باز هم با ترجمه و فارسی سازی شده یک قالب مدرن دیگر در خدمت شما هستیم. قالب Freesia Empire که در اواسط سال 2016 معرفی گشت و تیم یک وب با گذشت کمتر از یک هفته از انتشار آخرین نسخه قالب مذکور آن را بعنوان اولین قالب فارسی سازی شده خود پس از تعطیلات آغازین سال 2017 میلادی به شما دوستان بصورت رایگان تقدیم می نماید.

 

Freesia-Empire

این قالب توسط شرکت مطرح Theme Freesia طراحی شده و از زیباترین المان های طراحی بهره می برد و به کوچک ترین جزئیات نیز با دقت بسیار پرداخته شده است. ترکیب رنگ، استفاده از فونت های خوانا و جذاب و انیمیشن های ساده و گیرا همگی از مزیت های خاص این قالب زیبا می باشند. ویژگی بارز این قالب در هماهنگی کامل آن با افزونه ووکامرس است و شما میتوانید از آن بعنوان فروشگاه نیز استفاده نمایید. در مجموع می توان مزایای قالب فوق را در چند نکته زیر خلاصه کرد:

  1. سازگاری کامل با افزونه ووکامرس
  2. SEO Friendly
  3. سازگاری با انواع مرورگرها
  4. طراحی کاملا واکنش گرا
  5. استفاده از لایه های چند گانه

مشاهده دموی انگلیسی قالب

مشاهده تصویر فارسی سازی شده قالب

دانلود رایگان قالب

لازم به ذکر است، ما در قالب مذکور همانند همیشه فونت یکان را قرار داده ایم اما فونت اصلی قالب را بدلیل زیبایی بصری خاص خود با فونت یکان جایگزین نکردیم. شما دوستان میتوانید براحتی و با مراجعه به قسمت ویرایشگر>style.css هر کجا که خواستید از فونت یکان قرار داده شده در قالب استفاده نمایید.

مراحل نصب و آماده سازی:

در این قسمت سعی کردیم تا جای ممکن از تصاویر کمکی جهت بهبود و آسان سازی تشریح مراحل نصب قالب استفاده نماییم. در پایان نیز همه محتوای تست شده را برون ریزی نمودیم و در اختیار شما قرار خواهیم داد تا آن را در صورت دلخواه خود و به جهت تسریع مراحل آماده سازی، از آن استفاده نمایید.

1- ابتدا وارد قسمت برگه ها شده و دو برگه “خانه” و “بلاگ” را ایجاد نمایید. نوع قالب برگه ها را روی Corporate Template  قرار دهید.

Freesia-Empire-home

2- به قسمت تنظیمات>خواندن رفته و از طریق برگه های یکتا، برگه نخست را “خانه” و برگه نوشته ها را “بلاگ” انتخاب نمایید.

freesia-empire-read

3- برای ایجاد اسلایدر، برگه ای با عنوان دلخواه همراه با تصویر شاخص بسازید.

سپس به قسمت سفارشی سازی>Freesia Empire Slider Option بخش Display Page Slider رفته و برگه های مد نظر خود را انتخاب کنید.

4- برای ساخت قسمت “ما تیم توسعه دهنده وردپرس هستیم ” (این بخش در قالب با عنوان Our Feature شناخته می شود) برگه هایی با عنوان و تصویر شاخص دلخواه خود بسازید.

سپس به قسمت سفارشی سازی>Freesia Empire Theme Option بخش Display Frontpage Feature رفته و برگه هایی که ساختید را انتخاب نمایید.

freesia-empire-our-featurefreesia-empire-paper

5- برای بخش های میانی سایت به قسمت سفارشی سازی>Freesia Empire Widgets بخش Front Page Section رفته و ابزارک های زیر را به ترتیب انتخاب کنید.

  1. Portfolio Widget
  2. Blog Widget
  3. Testimonial

برای مورد اول احتیاج به ساخت برگه با عنوان و تصویر شاخص دلخواه خود دارید. اما موارد دوم و سوم نوشته های خود را از دسته بندی دلخواه شما می خوانند. بنابراین باید نوشته هایی با عنوان و تصویر شاخص دلخواه خود ساخته و آن را در دسته بندی خاصی قرار دهید تا بتوانید آن دسته بندی را فرا خوانی کنید.

freesia-empire-middlefreesia-empire-post

6- برای ساخت اطلاعات تماس در بالای سایت به روش زیر عمل کنید:

 قسمت سفارشی سازی>Freesia Empire Widgets بخش Display Contact Info at Header مراجعه کرده و اطلاعات را وارد کنید. (نمایش آدرس ملزم به وارد کردن لینک است)

freesia-empire-address

7- برای ایجاد فهرست شبکه های اجتماعی در بالای سایت باید دقت باشید نام و آدرس هایی که وارد میکنید حتما صحیح و قابل قبول باشند (در غیر این صورت تصویر آیکون ها ایجاد نخواهد شد)

freesia-empire-social-icons

8- برای ساخت گالری عکس طبق دمو اصلی احتیاج به افزونه Jetpack دارید. (ما همه ی افزونه های مورد نیاز قالب را در پایان در اختیار شما قرار میدهیم)

برگه دلخواهی ساخته و عنوانی برای آن انتخاب کنید. از طریق “افزودن پرونده چند رسانه ای” چند تصویر دلخواه خود را انتخاب و گالری تصاویر بسازید.

سپس به قسمت تنظمیات افزونه رفته و گزینه “گالری های کاشی کاری شده را” فعال و ذخیره نمایید.

freesia-empire-jetpack

در پایان لازم است به این نکته اشاره کنیم که این قالب بصورت پیش فرض نصب برخی از پلاگین ها را به شما پیشنهاد می کند، ما همگی آنها را قالب یک پوشه در اختیار شما قرار می دهیم.

دانلود پلاگین های پیشنهادی

شما همچنین می توانید از فایل محتوای ما نیز جهت تسریع مراحل آماده سازی استفاده نمایید.

دانلود فایل محتوا جهت درون ریزی

شما دوستان اگر تمامی مراحل نصب، فعال سازی و آماده سازی محتوا قالب مشکلی داشتید حتماً آن را با تیم یک وب در میان بگذارید.

درباره نویسنده

یک وب

یک‌وب ، تنها یک وب نیست

1 دیدگاه

  • با سلام و خسته نباشید و تشکر از شما
    چگونه میتونم اسلایدر YITH WooCommerce Product Slider Carousel را به صفحه اصلی این پوسته اضافه کنم به صورتی که اسلایدر خود تم و دیگر ویژگی های تم به هم نخوره؟
    با تشکر
    منتظر جوابتون هستم

دیدگاهتون رو ارسال کنید