وردپرس آموزش وردپرس

تست کردن سایت وردپرس در مرورگر های مختلف

آیا می خواهید سایت WordPress خود را در مرورگرهای مختلف آزمایش کنید؟ تست مرورگر کراس بسیار مهم است هنگام تغییر تم وردپرس و یا اجرای یک طراحی جدید، زیرا به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که وب سایت شما در همه مرورگرهای مختلف، اندازه صفحه نمایش، سیستم عامل ها و دستگاه های تلفن همراه خوب است. در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی سایت وردپرس را در مرورگرهای مختلف آزمایش کنید.

تست مرورگر cross Browser چیست ؟

تست مرورگر Cross Browser تست وب سایت ها در سراسر مرورگرهای مختلف، سیستم عامل، اندازه صفحه نمایش و دستگاه های تلفن همراه است تا اطمینان حاصل شود که وب سایت شما به درستی در تمام مرورگرهای مختلف وب کار می کند.

چرا وب سایت وردپرس باید در مرورگرهای مختلف تست شود؟

گوگل کروم مرورگر وب محبوب ترین در جهان است با 65٪ سهم بازار در رایانه های رومیزی و 57٪ در دستگاه های تلفن همراه است . با این حال، مرورگرهای دیگر مانند فایرفاکس، مایکروسافت لبه، سافاری و اپرا هنوز هم توسط صدها میلیون کاربر در سراسر جهان استفاده می شوند.
با توجه به طیف گسترده ای از مرورگرها، سیستم عامل ها و دستگاه ها، تست مرورگر متقابل، بخش مهمی از ایجاد وب سایت شده است ، تست متقابل مرورگر به شما کمک می کند تا یک تجربه وب سازگار را برای همه کاربران خود در سراسر مرورگرها، دستگاه ها و سیستم عامل های مختلف ارائه دهید.
در حالی که همه مرورگرهای محبوب هنگام ارائه صفحات وب تقریبا یکسان رفتار می کنند ، همه آنها از کد های مختلف استفاده می کنند، به این معنی که آنها ممکن است از زمان به زمان متفاوت از عناصر وب رفتار کنند.
به عنوان یک صاحب وبسایت، این بدان معنی است که وبسایت شما ممکن است در مرورگرهای مختلف متفاوت باشد. از آنجا که اینها اشتباهات وردپرس معمولی برای همه قابل مشاهده نیستند، تا زمانی که کسی آن را گزارش نکند، ممکن است ماهها طول بکشد.
به همین دلیل است که بهترین روش برای تست سایت وردپرس در مرورگرهای مختلف در چندین سیستم عامل و اندازه صفحه نمایش است، بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که وبسایت شما یک تجربه کاربر را برای همه کاربران خود ارائه می دهد.
در حال حاضر اکثر افراد طیف گسترده ای از دستگاه ها را برای تست وب سایت ندارند. حتی اگر شما توانایی چندین دستگاه را از دوستان قرض بگیرید، کارهای زیادی برای تغییر دستی و بازگشت به دست شما خواهد بود. خوشبختانه ابزار تست مرورگر وجود دارد که می تواند به راحتی یک فرآیند را با یک کلیک ساده کند.
اما قبل از اینکه لیستی از بهترین ابزار تست مرورگر را برای وردپرس به اشتراک بگذاریم، مهم است که بدانیم مرورگرهای محبوب در میان کاربران شما کدام هستند، بنابراین شما می توانید تمرکز خود را به ترتیب بر اساس محبوبیت انها بگذارید

چگونگی پیدا کردن مرورگرهایی که بازدیدکنندگان وب سایت شما از آن استفاده میکنند

با توجه به تعداد سیستم عامل های موجود، مرورگرها و ترکیب نسخه های مرورگر، تست مرورگر متقابل می تواند یک کار خسته کننده برای صاحبان کسب و کارهای کوچک باشد.
با این حال اگر شما می دانید مرورگرهای محبوب، سیستم عامل ها و دستگاه هایی که بازدید کنندگان وب سایت شما از آن استفاده می کنند، می توانید این روند را برای خودتان آسانتر کنید. با توجه به آمار خاص ،شما ممکن است بتوانید چند تست محبوب را تنها با آزمایش انجام دهید.
شما می توانید با استفاده از Google Analytics ، مرورگرها، سیستم عامل ها و دستگاه های خود را در میان کاربران خود پیدا کنید .
به سادگی به حساب Google Analytics خود وارد شوید و به AUDIENCE<Technology بروید . از اینجا می توانید اطلاعاتی در مورد مرورگرها، سیستم عامل، اندازه صفحه نمایش، استفاده شده توسط بازدیدکنندگان وب سایت خود پیدا کنید.

اگر شما فقط شروع یک وب یا Google Analytics را ندارید، توصیه میکنیم بلافاصلهMonsterlnsights را نصب کنید تا به درستی Google Analytics را راه اندازی کنید. پس از نصب، شما می توانید چند هفته منتظر بمانید تا اطلاعات جمع آوری کنید یا وب سایت خود را در تمام مرورگرها آزمایش کنید.

بهترین ابزار تست مرورگر برای وردپرس
ابزار تست مرورگرها شما را قادر به تست کردن سایت وردپرس خود در بین مرورگرهای متعدد، سیستم عامل ها و دستگاه ها می کند. با تنها چند کلیک، شما می توانید وب سایت خود را به طور خودکار در مرورگرهای مختلف آزمایش کنید.
در زیر لیستی از ابزار تست مرورگرهای برتر برای سایتهای وردپرس وجود دارد:

 

1 . Browser Shots


Browsershots یک ابزار open source است که به شما اجازه می دهد وب سایت خود را با چندین مرورگر در سیستم عامل های مختلف آزمایش کنید. بهترین قسمت این ابزار این است که رایگان است. و نقطه منفی آن این است که شامل مایکروسافت لبه یا اینترنت اکسپلورر نیست. همچنین پشتیبانی از تلفن همراه را شامل نمی شود.
برای استفاده از Browsershots، به سادگی URL وب سایت خود را وارد کنید و سپس مرورگرهایی را که میخواهید تست کنید انتخاب کنید. مرورگرها در سه ستون برای لینوکس، ویندوز و سیستم عامل مک هستند.
پس از ارسال درخواست خود، باید آزمایشاتی را اجرا کنید و تصویری را ایجاد کنید. پس از پایان، شما قادر به دیدن تصاویر در یک صفحه خواهید بود. اکنون می توانید پیش بروید و روی تصویر کلیک کنید تا آن را گسترش دهید.
توجه: BrowserShots تصاویری از یک وب سایت را می گیرد که بدین معناست که آزمایش زنده نیست.ممکن است شما نمیتوانید ببینید که آیا وب سایت شما در طول آزمایشها در نظر گرفته شده است یا خیر. برای آن، به ابزارهایی نیاز دارید که آزمونهای زنده را در مرورگرهای واقعی اجرا می کنند.

 

2. CrossBrowserTesting


CrossBrowserTesting آسان برای استفاده و بسیار قدرتمند ،ابزار تست مرورگرهای متداول با هر دو تست زنده و ویژگی های صفحه نمایش است.
این خدمات رایگان نیست، اما آنها یک حساب آزمایشی رایگان را با 100 دقیقه برای آزمایش محصول ارائه می دهند.
پس از ایجاد حساب آزمایشی خود، به برگه ‘Live Test’ بروید تا بتوانید یک سیستم عامل و مرورگر را انتخاب کنید. این آدرس وب سایت شما را در مرورگر واقعی نشان می دهد که بر روی صفحه نمایش شما فعال است.
اگر می خواهید سریعا چند بار بر روی صفحه نمایش بگیرید، روی زبانه «Screenshots» کلیک کنید و یک تست تصویر جدید را اجرا کنید. ابزار CrossBrowserTesting به طور خودکار عکسها را بر روی تلفنهای همراه Mac، Windows، iPad و Nexus 6P که کروم، فایرفاکس، Safari، مرورگرهای وب مایکروسافت Edge را اجرا میکنند، به طور خودکار دریافت میکند.
این همچنین تفاوت های طرح زیر هر تصویر، تصویری را که می توانید با آن مقایسه کنید با طرح پایه کلیک کنید. شما همچنین می توانید طرح بندی های مختلف را کنار بقیه مقایسه کنید و یا تمام تصاویر را به کامپیوتر خود دانلود کنید.

 

3. BrowserStack

BrowserStack ابزار پرداخت متقابل مرورگر و کراس پلت فرم برای برنامه های موبایل و وب سایت ها است. آنها همچنین یک حساب آزمایشی محدود را ارائه می دهند که به شما امکان دسترسی 30 دقیقه ای برای آزمایش پلت فرم خود را می دهد.
با هر دو تست زنده و ویژگی های صفحه نمایش می آید. شما می توانید پلتفرمی را که میخواهید تست کنید انتخاب کنید و سپس یک مرورگر را انتخاب کنید. BrowserStack شبیه ساز مجازی را با یک پنجره مرورگر واقعی بارگذاری می کند. شما می توانید به سادگی نشانی اینترنتی که می خواهید برای شروع آزمایش تست کنید را وارد کنید.
نتایج بسیار دقیق و سرعت بسیار رضایت بخش است. با این حال، باید هر بار با باز کردن هر مرورگر، تستها را انجام دهید.
چگونگی تجزیه تحلیل تصاویر تست مرورگر ها
اکنون که ساده ترین روش برای تست سایت وردپرس خود را در مرورگرهای مختلف آموخته اید، بخش بعدی آن است که نتایج خود را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید آیا چیزی شکسته است که نیاز به تعمیر دارد.
اگر شما یک تم وردپرس پاسخگو با کد خوب با کیفیت در پشت آن دارید، پس بیشتر تصاویر شما تقریبا یکسان هستند.
با این حال، در برخی موارد، عناصر وب سایت ممکن است کمی متفاوت از یک مرورگر به دیگری باشد.اگر این تفاوت جزئی است و بر تجربه کاربر، زیبایی شناسی و یا قابلیت تاثیر نمی گذارد، شما می توانید آن را نادیده بگیرید.
از سوی دیگر، اگر تفاوت بیش از حد قابل توجه است، بر تجربه کاربر تاثیر می گذارد، یا کاربران را از استفاده از وب سایت خود ناخوشایند نشان می دهد پس به توجه شما نیاز دارد.
در بیشتر تست های مرورگر، شما مسائل CSS را با موضوع خود کشف خواهید کرد. این می تواند با استفاده از Inspect tool ثابت شود تا مشخص شود کدام قوانین CSS باید به روز شود.

ما امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا بتوانید به راحتی سایت وردپرس را در مرورگرهای مختلف آزمایش کنید.

منبع:wpbeginner

درباره نویسنده

یک وب

یک‌وب ، تنها یک وب نیست

دیدگاهتون رو ارسال کنید