طراحی وب اخبار نرم افزار

بررسی آخرین تغییرات صورت گرفته هم زمان با ارائه سومین نسخه سال جاری نرم افزار PHP Storm

سومین نسخه سال جاری نرم افزار PHP Storm در روز پنج شنبه 4/آذر/1395 از سوی شرکت سازنده ارائه گردید. این نسخه هم اکنون جهت دانلود در دسترس شما عزیزان می باشد.

در این قسمت قصد داریم شما فعالان حوزه وب را با آخرین تغییرات بوجود آمده در این برنامه آشنا نماییم. در ادامه با ما با مرور برخی از مهم ترین تغییرات بوجود آمده در این نرم افزار همراه باشید.

فریم ورک ها و ابزارها:

پشتیبانی از Docker درRemote Interpreters، پشتیبانی از  PHPSpec در تست فریم ورک ها، تشخیص و تنظیم خودکارPHPUnit ،Behat و PHPSpec و امکان ایجاد باز کردن چندین پروژه در یک فریم.

زبان PHP و تدوین متن:

اعمال هایلایت معناگرا بر روی متغیرها و پارامترها، تکمیل فیلدها و متدهای بازنویسی شده بدون استفاده از تابع و کلیدهای کیبورد، بهبود پشتیبانی از PSR-0/PSR-4.

توانایی تحلیل کد:

کد نویسی و انجام پروژه ها متنوع تحت روش های سختگیرانه زبان PHP 7، بهبود روش جدید بازرسی و قراردهای نام گذاری که از خطاهای بهنگام اجرا جلوگیری می نماید.

شما میتوانید برای مشاهده تمام تغییرات جزئی صورت گرفته و خطاهای رفع شده در آخرین نسخه به صفحه اصلی سازنده مراجعه نمایید.

این نرم افزار همچنین بهبودهای بسیاری را در زمینه پشتیبانی از top-notch web technologies به همراه داشته است، از جمله آنها میتوان بعنوان مثال پشتیبانی از Flow، بهبود پشتیبانی از TypeScript، پشتیبانی ازPostCSS، Stylelin را میتوان نام برد.

از زمان معرفی IntelliJ Platform این نسخه امکانات بسیار را در خود گنجانده است، ضمن اینکه این نسخه خطاهای زیادی را هم برطرف نموده که میتوان به موارد زیر اشاره کرد: enhancements in Version Control که شامل ارگونومی و سرعت بهتر VCS Log اشاره نمود.

ابزار پایگاه داده نیز با امکاناتی نظیر تغییر در سلول های مشابه در یک آن، تعامل با ابزارهای mysqldump و pg_dump بطور قابل ملاحضه ای بهبود یافته است. همچنین تمامی تغییرات شما به صورت محلی ذخیره شده و میتوان آنها را در یک لحظه Submit نمود.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و دانلود آخرین نسخه رایگان 30 روزه این نرم افزار به این صفحه مراجعه نمایید.

درباره نویسنده

یک وب

یک‌وب ، تنها یک وب نیست

دیدگاهتون رو ارسال کنید