وردپرس آموزش وردپرس افزونه

نمایش تعداد کل دیدگاه ها در هر کجای سایت وردپرس

آیا می خواهید تعداد کل دیدگاه های یک نوشته یا در اصطلاح Comment ها را در صفحات خود قرار دهید؟

دیدگاه ها به نوشته های شما این امکان را میدهند تا مخاطب را با محتوای تولیدی از طرف شما بیشتر درگیر کرده و شراکت آنها را در موضوعات به دنبال داشته باشد. با نمایش تعداد کل “دیدگاه ها” شما مخاطبان را تشویق به مشارکت در موضوع می کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با نمایش تعداد کل “دیدگاه ها” در وب سایت وردپرسی خود بیشتر آشنا کنیم.

روش 1) استفاده از افزونه

این روش ساده ترین راهکار برای اغلب کاربران بوده و با استفاده از افزونه Simple Blog Stats این امر میسر می شود. ابتدا افزونه را نصب و فعال نمایید. بعد از فعال سازی از بخش تنظمیات گزینه Simple Blog Stats را انتخاب کنید تا به بخش تنظیمات افزونه منتقل شوید.

تعداد کل دیدگاه ها تنظیمات

این افزونه به کمک “کدهای کوتاه” یا همان  “Shotcode” ها و برچسب های یک نوشته وضیعی از آن را در اختیار شما می گذارد. در این صفحه شما تعداد زیادی کد کوتاه درباره تعداد کل دیدگاه ها، کاربران ثبت نام شده، دسته بندی ها، برچسب ها و غیره را مشاهده می فرمایید.

بعنوان مثال می توانید با کپی کردن کد کوتاه [sbs_approved] به تعداد کل دیدگاه های آن مطلب دسترسی داشته باشید.

شما می توانید کدهای کوتاه را در نوشته ها، برگه ها و متون ابزارک های سایت وردپرس خود استفاده نمایید. در صورت علاقه به مطالعه بیشتر درباره استفاده دلخواه و آزادانه از کدهای کوتاه می توانید به این بخش مراجعه نمایید.

روش 2) کد نویسی

این روش نیازمند این است که خطوط کد زیر را در سایت وردپرسی خود قرار دهید. خطوط زیر را در فایل Functions.php قرار دهید.

function wpb_comment_count() {
$comments_count = wp_count_comments();
$message =  'There are <strong>'.  $comments_count->approved . '</strong> comments posted by our users.';
return $message;
}
add_shortcode('wpb_total_comments','wpb_comment_count');
add_filter('widget_text','do_shortcode');

این کدها تابعی را ایجاد می کنند که به راحتی تعداد کل دیدگاه های تایید شده را به نمایش می گذارد. شما می توانید نوع نمایش خروجی تابع را به صورت دلخواه خود تنظیم نمایید.

همانند روش اول می بایست با اضافه نمودن این کد کوتاه [wpb_total_comments] نوشته ها، برگه ها و متون ابزارک های سایت وردپرس خود به تعداد کل دیدگاه های آن مطلب دسترسی داشته باشید.

در نهایت خروجی تابع فوق به صورت زیر به نمایش در خواهد  آمد.

تعداد دیدگاه ها

امیدواریم مطلب فوق برای شما مفید واقع شده باشد، شما نیز اگر پیشنهاد و یا راهکارهای دیگری برای نمایش تعداد کل دیدگاه ها در سایت های وردپرسی دارید آن را با در یک وب در میان بگذارید.

درباره نویسنده

یک وب

یک‌وب ، تنها یک وب نیست

دیدگاهتون رو ارسال کنید